Parteneri
Ve Interactive
Ve Interactive este o companie globala specializata in solutii de CRO si Programmatic Advertising (Full Funnel Conversion Platform). De-a lungul timpului solutiile Ve au devenit o componenta esentiala pentru platformele online care isi doresc atragerea de clienti noi si reducerea ratei de abandon.
Soluții on site
Obiective: cresterea interactiunii utilizatorului final cu site-ul, reducerea “bounce rate”, reducerea ratei de abandon. Statisticile ne arata ca un trafic mare pe site nu garanteaza neaparat o rata de conversie mare. Folosind uneltele noastre, maximizam potentialul de conversie al traficului existent.
Soluții de Display Advertising și Email Remarketing
Obiective: cresterea interactiunii utilizatorului final cu site-ul, reducerea “bounce rate”, reducerea ratei de abandon. Statisticile ne arata ca un trafic mare pe site nu garanteaza neaparat o rata de conversie mare. Folosind uneltele noastre, maximizam potentialul de conversie al traficului existent.
Servicii
Ve Ads Prospecting
Un trafic cat mai mare pe site este important. Un trafic relevant pe site este si mai important. Dispunem de tool-uri si know how de specialitate meninte sa livreze o campanie acolo unde exista audienta relevanta.
Ve Ads Retargeting
Retargetare dinamica a utilizatorilor care au abandonat. Product feed personalizat pe fiecare user. Disponibil in model CPA (cost per acquisition) /CPL (cost per lead)
Email Retargeting
Este o solutie care utilizeaza emailul pentru re-engagement dupa abandon. Incurajeaza utilizatorii sa revina pe site, sa converteasca, amintindu-le de cosul de cumparaturi sau oferind un promocode. Permite redirectionarea clientilor catre cosul de cumparaturi chiar si atunci cand intra de pe alt dispozitiv. Continut personalizat pentru email, inclusiv subiect, imagine, text, informatii ale produsului, design responsive. Trimiterea unui email generic pentru utilizatorii care nu au adaugat produse in cos, dar au lasat adresa de email. Trimiterea unui email cu product feed – in functie de ce au adaugat in cos. Posibilitatea de trimitere a unor emailuri diferite, bazate pe anumite criterii, precum: valoarea cosului de cumparaturi, categorie, URL etc. Functionalitate in cascada – exista posibilitatea de a trimite emailuri in mai multe etape, cu oferte diferite. Campanii post-sale – permite o continua interactiune cu acei clienti care au convertit deja. Posibilitate de a realiza testari A/B/X prin compararea diferitelor caracteristici ale emailurilor: imagini / oferte / mesaje / CTA. Disponibil in model CPA (cost per acquisition) /CPL (cost per lead).